Persmappen

Hier vindt u veel informatie over onze producten en diensten alsmede thema's met betrekking tot het bedrijf Pilz. U kunt deze informatie downloaden en afdrukken.

Als u nog meer materiaal nodig hebt, neem dan contact met ons.

Martin Kurth
Bedrijfs- en vakpers
Telefoon: +49 711 3409-158
E-mail: m.kurth@pilz.de

Hansjörg Sperling-Wohlgemuth
Congresmanagement
Telefoon: +49 711 3409-239
E-mail: h.sperling@pilz.de

Sabine Karrer
Vak- en bedrijfspers
Telefoon: +49 711 3409-7009
E-mail: s.skaletz-karrer@pilz.de

Eva Rößle
Vakpers
Telefoon: +49 711 3409-7147
E-mail: e.roessle@pilz.de

Persmap Hannover Messe 2024

Op de Hannover Messe (van 22 t/m 26 april 2024) presenteert Pilz oplossingen op het gebied van safety, security en automatisering die de transformatie van de industrie holistisch ondersteunen.

Persmap SPS smart production solutions 2023

Op de beurs SPS smart production solutions (van 14 t/m 16 november 2023 in Neurenberg) laat het automatiseringsbedrijf Pilz technologieën en oplossingen zien die machines safe en secure maken.

Persmap jaarlijkse persconferentie 2023

Met de jaarlijkse persconferentie geeft de directie van Pilz informatie over het afgelopen boekjaar en biedt een vooruitblik op het lopende jaar. Het bedrijf presenteert ook nieuwe oplossingen en onderwerpen op het gebied van veilige automatiseringstechniek. Journalisten van de vakpers en economische pers uit de hele wereld zijn uitgenodigd.

Persmap interpack 2023

Onder het motto "Flexibele automatiseringsoplossingen voor safety en security" presenteert Pilz op interpack 2023 (04-05-2023 - 10-05-2023) toekomstbestendige technologieën voor meer productveiligheid in de verpakkingsautomatisering.

Persmap interpack 2023
Logo Hannover Messe

Persmap Hannover Messe 17 t/m 21 april 2023

Op de Hannover Messe 2023 legt Pilz de focus op diensten en trainingen voor de machineveiligheid – naast het 75-jarig bedrijfsjubileum is ook het expertpanel rondom "safety en security" een highlight.

Logo SPS Smart Production Solutions 2022

Persmap sps - smart production solutions 2022

Pilz op de SPS Smart Production Solutions 2022 (hal 9, stand 370) - Complete automatiseringsoplossingen voor safety en security - "Safe en secure" - Automatisering vooruitgedacht!

Persmap FACHPACK 2022

Op de FACHPACK, de Europese vakbeurs voor verpakkingen, technologie en processen die van 27 t/m 29 september 2022 wordt gehouden, zijn flexibele en veilige automatiseringsoplossingen bestaande uit safety en security het centrale thema van Pilz. In het kader van het FACHPACK-motto "Transition in packaging" presenteren wij in Neurenberg veilige oplossingen rondom het primair, secundair en end-of-line verpakken, die bijdragen aan meer productiviteit en dus efficiëntie in de verpakkingsindustrie.

Persmap Hannover Messe 2022

Op de hybride gehouden Hannover Messe 2022 (30 mei – 2 juni 2022) presenteert Pilz complete automatiseringsoplossingen inclusief safety en security, waarmee automatisering individueel en flexibel kan worden gerealiseerd.

Persmap Hannover Messe 2022
Jaarlijkse persconferentie 2022